Σάββατο 5 Απριλίου 2014

ΜΠΕΛΙΜΠΑΣΑΚΗ ΕΛΕΝΗ - ΥΠΟΨΗΦΙΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ

 







Ο Κορυδαλλός είναι η πόλη που γεννήθηκα μεγάλωσα και μένω με την οικογένεια μου. 
Η καταγωγή μου είναι από την Κρήτη ,και είμαι κόρη του αειμνήστου προέδρου του συλλόγου Κρητών Κορυδαλλού Νίκαιας Γιώργου  Μπελιμπασάκη που υπηρέτησε τα κοινά της Κρήτης και της πόλης μας χωρίς υστεροβουλία επί πολλά χρόνια.
Έχοντας συναίσθηση της βαριάς κληρονομιάς μου αποφάσισα να κατέβω για πρώτη φορά υποψήφια δημοτική σύμβουλος και να αγωνιστώ για την αγαπημένη μας πόλη τον Κορυδαλλό χωρίς ιδιοτέλεια χωρίς εκπτώσεις και διλήμματα υπηρετώντας τους ανθρώπους και τις ηθικές αξίες με πνεύμα  συνεργασίας δικαιοσύνης και ισονομίας  για το καλό της πόλης μας και των συμπολιτών μας.
Από Τα εφηβικά μου χρόνια ασχολούμαι με την μουσική έχω  σπουδάσει πιάνο και ανώτερα θεωρητικά έχοντας τίτλους σπουδών και διακρίσεις, εργάζομαι ως καθηγήτρια πιάνου  επί 25 έτη σε διάφορα καταξιωμένα ωδεία.
Έχω στο ενεργητικό μου πλήθος κονσέρτων, συναυλιών και συνεργασίες με καταξιωμένους μουσικούς. Είμαι παντρεμένη και μητέρα μιας κόρης.

Στηρίζω με όλες μου τις δυνάμεις τον ανεξάρτητο  συνδυασμό "Εδώ Κορυδαλλός" με υποψήφιο δήμαρχο τον Γιάννη Μελά  για δικαιοσύνη και ισονομία,  για το καλό της πόλης μας και των συμπολιτών μας.



Ελένη Μπελιμπασάκη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.