Δευτέρα 7 Απριλίου 2014

ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ ΚΟΛΟΒΟΣ - ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ

Γεννήθηκα το 1960 και είμαι γέννημα – θρέμμα του Κορυδαλλού. Το πατρικό μου βρίσκεται στην οδό Αρκεσίνης, πλησίον της περιοχής του νέου Δημαρχείου (Παλαιά Άσυλο). Είμαι παντρεμένος με την Ελένη  και κατοικούμε στον Κορυδαλλό, επί της οδού Μεσολογγίου πλησίον της πλατείας Ελευθερίου Βενιζέλου ( Στρατώνας). Έχουμε δύο παιδιά την Βασιλική και την Κωνσταντίνα, τα οποία έχουν μεγαλώσει στον Κορυδαλλό, έχουν φοιτήσει σε δημόσια Δημοτικά, Γυμνάσια και Λύκεια της πόλης μας (18ο Δημοτικό, 8ο Γυμνάσιο, 2ο Λύκειο) και παράλληλα ασχολούνται με το άθλημα της Καλαθοσφαίρισης στον Γυμναστικό Αθλητικό Σύλλογο Κορυδαλλού ΠΗΓΑΣΟΣ.
Είμαι απόστρατος αξιωματικός της Πολεμικής Αεροπορίας (Π.Α.) με ειδικότητα Μηχανικού Αεροπορικών Έργων. Έχω αποφοιτήσει το 1982 από το Τμήμα Μηχανικών της Σχολής Ικάρων (παλαιά Σ.Μ.Α.).  Έχω υπηρετήσει σε πολλές θέσεις της Π.Α. με κυριότερες τις κατωτέρω:
Σχολή Ικάρων/Τμήμα Μηχανικών, ως επόπτης ακαδημαϊκής εκπαίδευσης των μηχανικών ειδικότητας Μηχανικών Αεροπορικών Έργων.
Αρχηγείο Τακτικής Αεροπορίας (Α.Τ.Α.), ως Διευθυντής έργων για το σύνολο της Υποδομής των Μονάδων του Αρχηγείου και
Διοικητής Υπηρεσίας Έργων Πολεμικής Αεροπορίας (ΥΠ.Ε.Π.Α.), υπεύθυνος για όλα τα μεγάλα έργα (μελέτη ή κατασκευή) του συνόλου των μονάδων της Π.Α., θέση από την οποία και αποστρατεύτηκα με αίτησή μου, με τον βαθμό του Ταξίαρχου.
Παράλληλα με την εκτέλεση των καθηκόντων μου, ανέπτυξα έντονη κοινωνική, πολιτιστική και εθελοντική δράση στην πόλη μας. Μαζί με την σύζυγό μου, η οποία έχει διατελέσει Πρόεδρος του Συλλόγου γονέων και κηδεμόνων του 18ου Δημοτικού Σχολείου και μέλος των Συλλόγων γονέων και κηδεμόνων του 8ου Γυμνασίου και του 2ου Λυκείου, συμμετείχαμε ενεργά σε πληθώρα δραστηριοτήτων τους. Μετά την αποστρατεία μου, ασχολήθηκα με το αντικείμενο που με ευχαριστούσε από μικρό παιδί, την καλαθοσφαίριση. Εξελέγην δύο συνεχόμενες διετίες Πρόεδρος του Συλλόγου Καλαθοσφαίρισης ΓΑΣ ΠΗΓΑΣΟΣ ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΥ, θέση από την οποία παραιτήθηκα στα μέσα του Φεβρουαρίου του τρέχοντος έτους, προκειμένου να κατέλθω ως υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος με τον Συνδυασμό μας “ΕΔΩ ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ” με Υποψήφιο Δήμαρχο τον Γιάννη Μελά.

Η απόφασή μου αυτή βασίστηκε τόσο στο έργο που έχει προσφέρει μέχρι σήμερα ο Γιάννης Μελάς στην πόλη μας και τους συμπολίτες μας, όσο και στο πρόγραμμα του Συνδυασμού μας “ΕΔΩ ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ”, το οποίο είναι αξιόλογο, υλοποιήσιμο και βασισμένο στις ηθικές αρχές που πρεσβεύω.
Γνωρίζοντας ότι τρίτες ευκαιρίες είναι επικίνδυνες για την πόλη μας και ότι η διαχείριση των κοινών από τον συνδυασμό μας θα γίνει με ταπεινότητα, τιμιότητα, αξιοπρέπεια και ηθικές αρχές, σας καλώ να συμπορευθούμε με τον Γιάννη Μελά για τον Κορυδαλλό που όλοι επιζητούμε.



Κολοβός Ελευθέριος     



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.