Πέμπτη 24 Απριλίου 2014

ΓΕΩΡΓΑΡΑΚΗΣ ΝΙΚΟΣ - ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ

Γεννήθηκα το 1968, μεγάλωσα και κατοικώ στον Κορυδαλλό. Είμαι πατέρας δύο παιδιών, της Θεώνης και της Μαρίας. Τα μαθητικά μου χρόνια τα πέρασα στα Δημόσια σχολεία της πόλης μας.
Είμαι στο χώρο των πωλήσεων 23 χρόνια και τα τελευταία 14 ως ΙΑΤΡΙΚΟΣ ΕΠΙΣΚΕΠΤΗΣ σε μια από τις μεγαλύτερες Ελληνικές φαρμακοβιομηχανίες.
Κανείς δεν μπορεί να γνωρίζει καλύτερα την πόλη του καλύτερα από κάποιον που μεγάλωσε σε αυτήν, επέλεξε να παραμείνει και να μεγαλώσει και τα παιδιά του.
Είναι η πρώτη φορά που συμμετέχω ως υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος.
Τα προηγούμενα χρόνια ήμουν ενεργός πολίτης βοηθώντας ευπαθείς ομάδες, την τρίτη ηλικία, τους ανέργους και τους νέους από τους συλλόγους των γονέων και κηδεμόνων των σχολείων.
Οι κοινωνικές μου ευαισθησίες και η καθημερινή μου επαφή με ευάλωτες ομάδες, μου δίνουν την δύναμη και την θέληση να προσφέρω στη πόλη μου.


Πιστεύω ότι είναι καθήκον και υποχρέωσή μου να συνεισφέρω με όλες μου τις δυνάμεις για την ανάπτυξη του Δήμου μας δίπλα στον πολύ ικανό και έμπειρο ΓΙΑΝΝΗ ΜΕΛΑ.




Νίκος Γεωργαράκης


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.