Παρασκευή 11 Απριλίου 2014

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΝΕΡΗΣ - ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ

Ασχολούμαι εδώ και αρκετά χρόνια με τα κοινά της πόλης μας την οποία υπηρετώ με ταπεινότητα και σαν απλός πολίτης από μικρό παιδί, από την θέση του προέδρου και αντιπροέδρου Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων και της Ένωσης Γονέων Αντίστοιχα.

Προέρχομαι από γονείς αγρότες την Μαρία και τον Γιώργο και από πολύ νωρίς μετά τις σπουδές μου και την στρατιωτική μου θητεία βρέθηκα στις επάλξεις της καθημερινότητας δίνοντας με τι δικές μου δυνάμεις μαζί με τους συμπολίτες μου τον αγώνα της επιβίωσης. 

Είμαι παντρεμένος με την Παναγιώτα Ζαντιώτη και πατέρας δύο παιδιών. Διετέλεσα πρόεδρος του συλλόγου γονέων στο 19ο δημοτικό σχολείο Κορυδαλλού επί οκτώ συναπτά έτη και μετέπειτα διετέλεσα αντιπρόεδρος της Ένωσης Γονέων Κορυδαλλού. 

Εργάστηκα στην μεγαλύτερη εταιρία ΗΛΕΚΤΡΙΚΩΝ ΣΥΣΚΕΥΩΝ ΙΖΟΛΑ και στην συνέχεια και επί 26 συναπτά έτη εργάστηκα στην αλυσίδα καταστημάτων ROMA PIZZA ως διοικητικό στέλεχος. 
Δέχτηκα μετά χαράς την πρόσκληση του υποψήφιου δημάρχου Κορυδαλλού ΓΙΑΝΝΗ ΜΕΛΑ γιατί βλέπω  στο πρόσωπό του έναν ταπεινό άνθρωπο και συναγωνιστή μας ο οποίος έχει τις δυνατότητες να διοικήσει σωστά τον Δήμο μας. 
Αποφάσισα να πορευτώ μαζί του στις επερχόμενες εκλογές του Μαΐου γιατί γνωρίζω άριστα τα προβλήματα αλλά και τις προοπτικές της αγαπημένης μας πόλης.

Φίλοι και φίλες συνδημότες, σας καλώ να στηρίξετε τον συνδυασμό ''ΕΔΩ ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ'' με υποψήφιο ΔΗΜΑΡΧΟ τον ΓΙΑΝΝΗ ΜΕΛΑ.




ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΝΕΡΗΣ


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.