Δευτέρα 5 Μαΐου 2014

ΜΑΙΡΗ ΚΑΡΛΑΥΤΗ – ΥΠΟΨΗΦΙΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ

Δασκάλα με οργανική θέση στο 17ο Δ.Σ. Νίκαιας & υποδιευθύντρια.
   
1987 Πτυχιούχος Ζαριφείου Παιδ.Ακαδ. Αλεξ/λης.
  
2005 Πτυχιούχος του Π.Τ.Α.Ε. Εθνικού & Καποδιστριακού  Παν. Αθηνών .Πτυχιούχος  F.C.I LOWER. Πιστοποίηση των ΤΠΕ . Μείζον Πρόγραμμα Επιμόρφωσης. 2014 Μεταπτυχιακή  φοιτήτρια στο Ανοιχτό Παν. Πατρών & επί πτυχίω  Βυζαντινής Μουσικής. Συμμετοχή σε 7 καινοτόμες Δράσεις του Υπ. Παιδείας.

2013 υποψήφια για το "Αριστείο" του Υπ. Παιδείας. 
Ενασχόληση με ποίηση, λογοτεχνία, θέατρο &  παραδοσιακό χορό.

ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ   ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΗ   ΔΡΑΣΗ
Αποσπάσματα από το αναλυτικό βιογραφικό μου.

ΕΙΜΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ. Πέραν από την επαγγελματική μου  ενασχόληση, το προφίλ που αναδεικνύεται από τις καλλιτεχνικές σπουδές μου ...  έχει ως αποτέλεσμα να χαρακτηρίζει την υποψηφιότητα  μου μοναδικά κατάλληλη για να χειριστεί τα σύνθετα θέματα της δημοτικής αρχής που αφορούν στη   πολυπολιτισμική συγκρότηση των κοινωνικών ομάδων που απαρτίζουν τις γειτονιές στα δημοτικά διαμερίσματα.

Αποτέλεσμα  των πνευματικών ενεργειών μου, είναι να αγωνίζομαι   για τη  δημιουργία   της προσωπικής  ανθρώπινης  επαφής , στο  ζωτικό καθημερινό περίγυρο μου,  πράγμα  που με οδηγεί  να ζητήσω αξιόπιστα τη στήριξη των συνδημοτών μου ,ώστε να μπορέσω  να   μεταφέρω  στη  νέα δημοτική αρχή τα θετικά ωφελήματα όλων των πρωτοβουλιών μου.


Καρλαύτη Μαίρη


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.