Τρίτη 6 Μαΐου 2014

ΑΠΕΡΓΙΩΤΗ ΧΡΙΣΤΙΝΑ - ΥΠΟΨΗΦΙΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ

Γεννήθηκα στον Πειραιά και από το 1990 ζω στον Κορυδαλλό.  Πήγα Γυμνάσιο και Λύκειο στου ''Ρηνιωτάκη''. Αγγλικά στην ''Παρασκευοπούλου'' και ήμουν μέλος της θεατρικής ομάδας του δήμου μας με δάσκαλο τον κ. Τάκη Λιατζιβίρη.  Αγαπημένες εποχές, αγαπημένοι καθηγητές και συμμαθητές.  Ατέλειωτες αναμνήσεις από την πόλη που μας μεγάλωσε και μας κράτησε εδώ με κάποιο ''μαγικό'' τρόπο κι ας ταξιδέψαμε μέχρι την άκρη του κόσμου..
 Η πατρίδα είναι μάνα.. και η αγκαλιά της μάνας είναι πάντα πιο ζεστή από κάθε άλλη αγκαλιά..!!

Σπούδασα ηθοποιός, ιστορία θεάτρου και σκηνοθεσία.. Αλλά η ανάγκη μου να είμαι δίπλα 
στον συνάνθρωπο  μου άλλαξε τα σχεδία. Το 2007 και σε ηλικία μόλις 27 ετών άνοιξα την πρώτη μου επιχείρηση στην πλατεία Ελευθερίας στον Κορυδαλλό με αντικείμενο την εύρεση 
εργασίας.  Ήταν ένα στοίχημα με τον εαυτό μου που το κέρδισα, αφού κατάφερα να βοηθήσω 
μέσα στα επόμενα χρόνια περισσότερους από 750 συνανθρώπους μου  να απορροφηθούν 
σε κάποιο τομέα που τους ενδιέφερε και συνεχίζω.  (work in greece).

Εργάστηκα πολλά χρόνια στην Express Service την εταιρία οδικής βοήθειας σαν τηλεφωνήτρια και συγχρόνως ήμουν υπεύθυνη λειτουργίας και ανθρώπινου δυναμικού σε πολλές επιχειρήσεις υγειονομικού ενδιαφέροντος, καθώς και υπεύθυνη δημοσίων σχέσεων.
(Ενδεικτικά αναφέρω Grand Resort Lagonissi Veghera, Club 22, Shisha, Cocoon, Vega κ.α.)

Υπήρξα αρθρογράφος σε γνωστό πανελλαδικό free press περιοδικό (Pass To Port) και έχω συνεταιριστεί με διαφημιστικές εταιρίες και πρακτορεία μοντέλων, ηθοποιών και καλλιτεχνών (madworks).


Έχω συνεργαστεί με περισσότερες από 150 επιχειρήσεις σε όλη την Ελλάδα στο κομμάτι της 
διοργάνωσης εκδηλώσεων και events και χαίρομαι από καρδιάς που ήμουν η αφορμή για αρκετά άτομα να ακολουθήσουν το όνειρο τους που το έβλεπαν τόσο μακρινό και σε ορισμένες περιπτώσεις ''άπιαστο''. Είναι υπέροχο σε τέτοιες στιγμές να κοιτάς τον άλλο 
στα μάτια και να του δείχνεις το δρόμο, αποδεικνύοντας του ότι πιστεύεις σ' αυτόν..!!

Επίσης είμαι χειροτέχνης πηλού και πολύ θα χαιρόμουν να προωθήσει ο δήμος τέτοιες
ενέργειες διοργανώνοντας bazaar, γιατί πραγματικά υπάρχουν στην πόλη μας ταλέντα
αναξιοποίητα..

Ο κόσμος έχει κουραστεί από τα ψέματα και τα ''δήθεν''.
Πιστεύω ακράδαντα ότι από εδώ και στο εξής ΜΟΝΟ όποιος αξίζει θα προχωρήσει.
Γιατί οι μάσκες πέφτουν, γιατί η αλήθεια βγαίνει μπροστά.

Η δική μου αλήθεια είναι ότι δεν είχα πρόθεση να ασχοληθώ με τα κοινά - τουλάχιστον σε 
πολίτικο επίπεδο- αλλά όταν μπήκα στη διαδικασία να ρωτήσω και να μάθω, όταν 
αναρωτήθηκα ''τι θα πάω πάλι να ψηφίσω'' και το έψαξα λίγο καλυτέρα, είδα ότι η φοβερή
αυτή ''οικογένεια'' που έχει επιλέξει ο κ. Γιάννης Μέλας για τον συνδυασμό του αποτελείται 
από ανθρώπους ξεχωριστούς και μοιάζει με μια μικρογραφία κοινωνίας.  Άνθρωποι κάθε 
επαγγέλματος, κουλτούρας και ηλικίας.  Άνθρωποι χωρίς ''ύφος'' και σνομπισμό..
Άνθρωποι γελαστοί που με καλοδέχτηκαν σε μια τεραστία αγκαλιά χωρίς να με ξέρουν
και με βοηθούν τώρα στα πρώτα μου βήματα με αγάπη και σεβασμό...  Αυτός είναι ο λόγος 
που είμαι τώρα εδώ. Και ειλικρινά ξέρω ότι ο κόσμος δεν μπορεί να σηκώσει άλλα βάρη.

Η επιτυχία είναι απόφαση… και αν γίνουμε μια γροθιά και μπορέσουμε να λειτουργήσουμε αγνά σαν μικρά παιδιά υπάρχει ελπίδα και τίποτα δεν έχει χαθεί..
Όλο αυτό όμως μπορεί να κρατηθεί ζωντανό μέσα από τη δική μας αισιοδοξία και πίστη..
Ας είναι το σήμερα ένα τέλος εποχής.. Μιας εποχής ψεύτικης και βρώμικης που δεν τη θέλουμε πια...

Κάθε τέλος εποχής είναι η αρχή μιας νέας ζωής.. Βάλτα κάτω… Ζύγισε τα… Βρες τις ισορροπίες σου. Πέτα από πάνω σου ότι σε βαραίνει. Ένα καινούργιο πλάνο είναι πάντα ένα βήμα που θα σε φέρει πιο κοντά στα όνειρα σου. Όσο μακρινά κι αν σου φαίνονται καμία φορά, τίποτα δεν είναι αδύνατο αν πραγματικά το πιστέψεις και προσπαθήσεις γι αυτό..
Ότι κάνεις κάντο για σένα..

Θυμήσου το πιτσιρίκι που ήσουν. Βγάλε από πάνω σου κάθε σκουριά και δηλητήριο που σου άφησε ο χρόνος που μεσολάβησε από τότε μέχρι σήμερα. Αν μπορούσαμε όλοι να σώσουμε το παιδί που έχουμε μέσα μας ο κόσμος θα ήταν καλύτερος και πιο καθαρός. Κάθε τέλος εποχής είναι η αρχή μιας νέας ζωής..

Κάθε τέλος εποχής να μην ξεχνάς να γίνεσαι πάλι παιδί...



Απεργιώτη Χριστίνα


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.