Δευτέρα 5 Μαΐου 2014

ΣΤΟΥΡΑΪΤΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ – ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ

Γεννήθηκα το 1956 στον Πειραιά και από τότε μένω κι ζω στον Κορυδαλλό. Είμαι παντρεμένος  με την Μαρία Χρόνη και είμαι πατέρας δύο παιδιών, του Θανάση και του Πολυχρόνη και είμαι περήφανος γι αυτούς.
Δούλεψα από μικρό παιδί και τελείωσα το νυχτερινό Λύκειο της Νίκαιας, γιατί οι εποχές ήταν δύσκολες λόγω του ότι η Χούντα του 67 έδιωξε τον πατέρα μου από την ΔΕΗ γιατί ήταν αριστερός.
Μετά από 36 χρόνια εργασίας, τώρα είμαι συνταξιούχος της Εθνικής Τράπεζας δουλεύοντας για 25 χρόνια στην Εθνική του Κορυδαλλού.
Είναι τιμή για μένα που θα συνεργαστώ με τον Γιάννη Μελά και τον συνδυασμό “ΕΔΩ ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ” γιατί είναι έντιμος, δυναμικός, αγωνιστής, έξυπνος και ταπεινός άνθρωπος.
Γνωρίζω τα προβλήματα της πόλης μου  και πιστεύω ότι με τον Γιάννη Μελά θα λυθούν πολλά από αυτά, για να έχουν ένα καλύτερο μέλλον τα παιδιά και οι πολίτες της Πόλης μου.

Ο Κορυδαλλός είναι πουλί και στηρίζοντας το συνδυασμό “ΕΔΩ ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ” με υποψήφιο ΔΗΜΑΡΧΟ τον ΓΙΑΝΝΗ ΜΕΛΑ θα τον κάνουμε ΝΑ ΠΕΤΑΞΕΙ ΨΗΛΑ.



ΣΤΟΥΡΑΪΤΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.