Τετάρτη 7 Μαΐου 2014

ΔΗΛΩΣΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΤΗΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ ΑΝΝΑΣ ΣΥΡΙΓΟΥ



ΔΗΛΩΣΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ
της ανεξάρτητης δημοτικής συμβούλου Άννας Συρίγου

Με αφορμή την φημολογία των τελευταίων ημερών σχετικά με την παρουσία μου στις επικείμενες δημοτικές εκλογές στην Πόλη μας δηλώνω προς κάθε κατεύθυνση ότι:

1).  Λόγοι αμιγώς επαγγελματικοί δεν μου επιτρέπουν να συμμετέχω ως υποψήφια δημοτική σύμβουλος παρά την επιθυμία μου να προσφέρω τις υπηρεσίες μου στους συνδημότες μου.

2). Υποστηρίζω το ψηφοδέλτιο του ανεξάρτητου δημοτικού συνδυασμού "Εδώ Κορυδαλλός" με υποψήφιο Δήμαρχο τον Γιάννη Μελά. Προτείνω στις φίλες και φίλους που με τίμησαν με την ψήφο τους στις περασμένες εκλογές να υπερψηφίσουν το ψηφοδέλτιο νίκης του Γιάννη Μελά.



Με εκτήμιση
Άννα Συρίγου, M.D
Ανεξάρτητη Δημοτική Σύμβουλος
Νευρολόγος
Μέλος της Ευρωπαϊκής Νευρολογικής Εταιρίας EFNS 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.