Πέμπτη 1 Μαΐου 2014

ΚΟΝΤΟΥΛΗΣ ΣΠΥΡΟΣ – ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ

Γεννήθηκα στη Νίκαια στα σύνορα με τον Κορυδαλλό από γονείς πρόσφυγες από την Σμύρνη και μεγάλωσα παίζοντας στις αλάνες και τα γήπεδα που είχε τότε άφθονα ο Κορυδαλλός. Τελείωσα Σχολή Εμποροπλοιάρχων και για επτά χρόνια ταξίδεψα φθάνοντας στο βαθμό και το δίπλωμα του Υποπλοίαρχου.

Το 1968 εγκατέλειψα το Ναυτικό επάγγελμα και στράφηκα στην οικογενειακή μας επιχείρηση κατασκευής και εμπορίας γυναικείων ενδυμάτων, που ήδη λειτουργούσε στη Νίκαια από το 1949. Τον Νοέμβρη του 1969 μεταφέραμε την έδρα της επιχείρησή μας στον Κορυδαλλό επί της οδού Ταξιαρχών 52 και έκτοτε λειτούργησε ανελλιπώς έως το 2011.

Ζω μόνιμα στον Κορυδαλλό συμμετέχοντας στα κοινά. Επί 18 χρόνια ήμουν πρόεδρος του Αετού Κορυδαλλού, δίνοντας όλη μου την προσοχή στην ανάπτυξη των ακαδημιών της ομάδας προσφέροντας έτσι την δυνατότητα στα νέα παιδιά να αθλούνται μένοντας μακριά από ύπουλους πειρασμούς. Ως πρόεδρος του Αετού ήμουν από τους πρωτοπόρους σε όλες τις επισκέψεις στη Γενική Γραμματεία Αθλητισμού και σε όλες τις κινητοποιήσεις. Με επικεφαλείς μας πάντοτε τις Δημοτικές Αρχές (Δήμαρχοι: Μαλαγαρδής – Θέμελης – Χρήστου) διεκδικήσαμε επιτυχώς αθλητικούς χώρους για τα παιδιά. Διετέλεσα Αντιπρόεδρος  του Συλλόγου Επαγγελματιών και Βιοτεχνών Κορυδαλλού και πάντοτε χωρίς ποτέ να επιδιώξω την προσωπική μου προβολή.

Είμαι παντρεμένος από τον Ιανουάριο του 1973 με την Τζένη, κόρη του Γιώργου και της Βασικικής Γκιουζελάκη. Έχουμε δυο παιδιά και δυο εγγόνια. Αυτή η ιδιότητα λοιπόν του πατέρα και παππού και η αγωνία για το αύριο όλων των παιδιών και των αγγονιών μας, με οδήγησε στην υπεύθυνη απόφαση να βρεθώ και πάλι στην πρώτη γραμμή δίπλα στον άξιο και καλό μου φίλο υποψήφιο Δήμαρχο Γιάννη Μελά, προκειμένου να ζητήσω την ψήφο σας. Έχω την σιγουριά, ότι με ικανότητα και σωστή διαχείριση, νοικοκυριό, διαφάνεια, ειλικρίνεια και ανοιχτές διαδικασίες μπορούμε να εξασφαλίσουμε για την Πόλη μας όλα αυτά που οι Δημότες μας έχουν ΔΙΚΑΙΩΜΑ να απολαμβάνουν.



Σας ευχαριστώ από καρδιάς

Σπύρος Κοντούλης 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.