Παρασκευή 9 Μαΐου 2014

ΔΕΛΗΓΙΑΝΝΙΔΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ – ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ

Γεννήθηκα και μεγάλωσα στον Κορυδαλλό πριν 26 χρόνια. Φοίτησα στο 12ο Δημοτικό, στο 5ο Γυμνάσιο και το 3ο Λύκειο της Πόλης μας. Στην διάρκεια των μαθητικών μου χρόνων συμμετείχα ως μέλος στα 15μελή συμβούλια του Γυμνασίου, καθώς και του Λυκείου.
Αποφοίτησα το 2006 και συνέχισα τις σπουδές μου σε ΙΕΚ με ειδικότητα στα αέρια καύσιμα όπου και αποφοίτησα το 2009. Το 2011 έδωσα πανελλήνιες εξετάσεις και κατάφερα να περάσω στο ΤΕΙ Χαλκίδας στο τμήμα Διοίκησης Συστημάτων Εφοδιασμού, αλλά διέκοψα τις σπουδές μου λόγω εργασίας αλλά και απόστασης.
Υπηρέτησα την στρατιωτική μου θητεία για την πατρίδα το 2009-2011 ως καταδρομέας αλεξιπτωτιστής των ειδικών δυνάμεων.
Η αθλητική μου δραστηριότητα είναι πολύ πλούσια μιας και από τα 7 μου χρόνια, κάνω Πρωταθλητισμό στην πυγμαχία με τον σύλλογο «Αλέξανδρο Κορυδαλλού» και το kick Boxing με τον σύλλογο «ΓΣ Κορυδαλλού» με μεγάλη επιτυχία αφού έχω κερδίσει πολλούς τίτλους με μεγαλύτερη διάκριση την κατάκτηση του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Νέων το 2008 στο Ηράκλειο Κρήτης, αλλά και την συμμετοχή μου ως μέλος της Εθνικής Ομάδας Πυγμαχίας.
Παράλληλα έπαιζα και ποδόσφαιρο στον «Αετό Κορυδαλλού», στην «Δύναμη Κορυδαλλού» και τώρα στη «Δάφνη Ταμπουρίων».
Η επαγγελματική μου δραστηριότητα ξεκινάει από την ηλικία των 12 καθώς τους καλοκαιρινούς μήνες έπαιρνα μαθήματα ζωής πηγαίνοντας στην εργασία του πατέρα μου στην επισκευαστική ζώνη, στην ηλικία των 18 ακολούθησα για λίγα χρόνια αυτό το επάγγελμα, όμως λόγω κρίσης στην επισκευαστική ζώνη, αλλά και στην ειδικότητα που σπούδασα, η πορεία μου άλλαξε και έκανα διάφορα επαγγέλματα όπως:
Σερβιτόρος, διανομέας φαγητού, υδραυλικός, ψυκτικός, αρτοποιός-ζαχαροπλάστης, δύτης, παλιατζής κ.α., όλα αυτά πάντα με σεβασμό και αγάπη γιατί η δουλειά δεν είναι ντροπή.
Σήμερα εργάζομαι ως επαγγελματίας οδηγός σε εταιρεία ξηρών καρπών αλλά και ως διανομέας φαγητού σε πολύ γνωστό ψητοπωλείο του Κορυδαλλού.

Όλα τα παραπάνω δεν θα τα είχα καταφέρει αν δεν είχα δίπλα μου εκλεκτούς ανθρώπους που με στηρίζουν πάντα, στα εύκολα αλλά πιο πολύ στα δύσκολα και αυτοί δεν είναι άλλοι από τους γονείς μου… τον πατέρα μου Χριστόφορο Δεληγιαννίδη, την μητέρα μου Αθανασία Πετρουτσάρη, της αδελφή μου Ελευθερία, την σύντροφό μου Σπυριδούλα Ανδρέου και φυσικά τους φίλους μου, αυτοί είναι η αιτία να είμαι αυτός που είμαι.


Δεληγιαννίδης Γεώργιος


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.