Δευτέρα 31 Μαρτίου 2014

ΘΑΝΟΠΟΥΛΟΣ ΑΛΕΞΗΣ – ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ

Εργάζομαι στο ΙΚΑ Κορυδαλλού, είμαι παντρεμένος και έχω 3 παιδιά. Εκλέχθηκα δημοτικός σύμβουλος το 2010 και διετέλεσα πρόεδρος της σχολικής επιτροπής δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης του Δήμου μας την σχολική χρονιά 2011-2012.
Η ανάγκη για διαφάνεια και πραγματική συνεισφορά στο δημότη, καθώς και η αντίθεσή μου στα κακώς κείμενα της απερχόμενης δημοτικής αρχής, με οδήγησε στην παραίτηση και ανεξαρτητοποίησή μου τον Οκτώβριο του 2012.
Οι ίδιες αξίες και τα ίδια ιδανικά μου ως ανάγκη πλέον, μας οδήγησαν στη δημιουργία ενός ανεξάρτητου δημοτικού συνδυασμού, με επικεφαλή τον Γιάννη Μελά.

Θα διεκδικήσουμε στις προσεχείς εκλογές του Μάη την Διοίκηση του Δήμου, με σκοπό να κάνουμε πράξη όλα όσα αξίζουν στους κατοίκους του Κορυδαλλού, σε μας και τα παιδιά μας. Έναν Δήμο αλληλέγγυο και συμπαραστάτη στους κατοίκους του γιατί ο ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ ΕΝΑΙ ΕΔΩ… 


Αλέξης Θανόπουλος 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.